mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Tröttt

Allmänt Permalink0

Gäsp! Jag är gaaaalet trött idag, känns att det är slutet på arbetsveckan och att det är mycket intryck och saker man ska lära sig bidrar ju också till att man bli lite extra trött. Sen är jag ju inte van vid att börja jobba 06.00 längre. Stiger alltså upp kl 04.40 för att köra hemifrån 5.20.

Vilade en stund på soffan efter jag kom hem. Har precis bakat en iprincip sockerfri kladdkaka som inte blev jätte kladdig för den var inne lite för länge, fast ändå 15 minuter kortare än vad det stod i receptet. Gjorde ju dock om receptet så därför tiden inte heller stämde. Skulle nog bara haft den inne i 15 minuter istället för 20. Får prova det nästa gång helt enkelt.
Ska slappa en liten stund till innan jag lagar något att äta och gör matlåda till imorgon. Ikväll är det träning som gäller och sen sova. En jobbdag kvar innan helg!

Mitt stora mission nu är att kunna stå på händer längre än ett par sekunder, och sen även kunna gå på händer! 💪🏻

Till top