mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

En mindre svacka

Allmänt Permalink0

Har verkligen en svacka just nu när det kommer till kosten. Har ingen lust att ställa mig och laga mat och är konstant sugen på socker. Vilket jag även har gett vika för i en hel vecka nu. Verkligen inte vad jag hade tänkt just nu då det skulle vara deff och hårdträning. Istället fuskar jag med maten och tränar lite lagom. Hade behövt en spark i röven eller någon som övervakade mig 24/7 och ser till att jag inte äter massa onödigt haha.
Men jaja, man är ju bara människa och man får väl låta sig själv ha såna här perioder ibland. Svackan kom ihop med hösten, tröttheten och kylan. Men ska nog snart ha ryckt upp mig ur den igen.

Det har hänt lite ändå. Vänstra bilden är från i maj och den högra från förra veckan. Känns bra att veta att det händer saker på kroppen även att jag inte är överdrivet strikt med vad jag äter. Snart ska jag nog ha den starka kroppen jag strävar efter. Jag tränar liksom inte för att hålla mig smal. Jag tränar för att få en smidig, stark och smärtfri kropp. En kropp som funkar i vardagen och som håller för allt roligt jag vill göra.

Till top