mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

För att imorgon är det fredag!

Allmänt Permalink0

Idag är tråkig torsdag men jag gläds över tanken att det iallafall är fredag imorgon. För övrigt så håller jag på att krypa ur skinnet på mig själv snart. Tur jag i princip aldrig är skadad eller sjuk för det är hemskt att inte kunna göra allt man vill och planerat. Blir så omotiverad och så äter jag sånt jag inte borde.. ond cirkel skulle man kunna kalla det.
Knäna känns nästan helt bra iallafall, lite ömma men inte som tidigare dagar. Så några dagars vila till så ska de nog vara fit for fight igen. Så får träningen trappas upp sakta men säkert för benen under nästa vecka. Plus lite behandling så ska jag nog kunna köra på som vanligt igen snart. Annars blir jag knäpp på riktigt.. Denna veckan hade jag liksom planerat som såhär:
Måndag: crossfit, vilket jag var med på men skippade benövningarna.
Tisdag: ngr km löpning i skogen på lunchen och sen crossfit på kvällen. Gjorde inte något av detta..
Onsdag: hopp och lek, gjorde bara övningar för överlivet.
Torsdag: löpning på lunchen och crossfit på kvällen. Blev enbart ett magpass.
Fredag: PW + bål. Kanske kan gå en sväng iallafall men bål lär det inte bli.
Helgen är jag iväg så då hade jag planerat vila.
Sjukt tråkigt när man inte kan köra enligt sin plan..

Har jobbat förmiddagen. Kört ett magpass på gymmet och ska snart jobba eftermiddag. Ikväll måste jag bli klar med ett engelska arbete som jag ska ha redovisning på imorgon. Ute i sista sekund som vanligt 😅

Till top