mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Godnatt

Allmänt Permalink0

Överlevt denna måndagen också! Måndagar är verkligen tråkiga. Tycker det är jobbigt att ha så mycket "vänta" tid mellan skola och jobb för när jag inte har något att göra har jag väldigt svårt för att inte äta saker jag inte borde.
Efter jobbet blev det raka vägen till träning som började 18.00. Rolig, blött, lerigt och jobbigt för mina axlar 😅 Då ena knät spökar idag kunde jag inte göra några böj, burpees eller löpning så fick byta de övningarna mot andra. Så axlar och mage fick en ordentlig genomkörare istället!
Därefter styrde jag till gymmet för att stretcha och göra lite med foamrollern. Därefter en dusch och en stund i bastun innan jag styrde hemåt.
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen!

Till top