mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Grå tisdag

Allmänt Permalink0

Klockan är två och jag börjar jobba igen om 1h och 10 minuter. Jobbat hela förmiddagen. Väldigt lugn förmiddag idag för en gångs skull. Har vart på stan nu en timme och kikat runt lite. Fick med mig två plagg från bikbok som hade 30% i hela butiken idag. En klänning jag haft ögonen på sedan i somras samt en tröja. Gick sedan inom Intersport för att hämta ett paket jag beställde för längesen, lång leverans är nog det drygaste som finns.. Fick även med mig ett pannband och så hittade jag ett par fodrade löparbyxor från skins som jag kände att jag bara var tvungen att köpa eftersom det var sista paret i S och de var på rea! Nu är det färdig shoppat på ett tag! Iaf tills slutet på november.
Nu ska jag ta och gå ut i kylan igen och promenera bort till bilen.

Vi hade slut på äpple imorse.. Så fick slänga i annat i gröten. Helt okej men saknade tuggmotståndet som äpplen ger. Tur mamma handlar idag så jag får äta bästa frullen imon!

Till top