mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Härliga lördag!

Allmänt Permalink0

Godmorgon! Vad gör ni en lördagsmorgon som denna? Jag ligger i sängen och kollar ett avsnitt prison break, har ätit en stor skål gröt med äpple och proteinfluff. Ska väl snart stiga upp kanske. Vid tio tiden ska jag iallafall styra bilen mot Olofström för att springa Olofströms höstlopp där starten är kl 11. Anmält mig till 10km klassen så får se hur det går. Måste komma ihåg att börja lugnt och öka efter hand. Det jag tycker är svårast när man ska springa lopp. Sticker gärna iväg i alldeles för högt tempo den första km och blir sedan trött. Höften har inte känts av på hela veckan iallafall så det är skönt det. Hoppas foten kan sammarbeta lite idag också!

Ikväll har vi gäster här hemma och sedan kanske det blir en sväng in till Karlshamn. Får se vad som händer.

Gjorde en protein mugcake igår till mellanmål på dagen som jag åt med kvarg och bär. Den var så god att jag gjorde en till på kvällen när jag satt och pluggade. Fast med proteinglass till istället. Nomnomnom. Kakan är gjord på kasein, kakao, vatten och kokosmjöl 👌🏻

Till top