mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Muntlig redovisning ✔️

Allmänt Permalink0

Ligger hemma på soffan och tar det lite lugnt. Ska snart packa ihop väskan för helgen som ska spenderas i Skåne!
Haft en engelska lektion imorse. Skulle ha gruppredovisning. Men gjorde den själv. Vilket jag är glad för då jag gjort hela arbetet med den och så fick jag ju prata en massa. Och alla som känner mig vet ju att jag kan prata hehe 😅 gick i varje fall väldigt bra!

Jobbar eftermiddag idag. Sen direkt hem för att käka och byta om innan jag styr ner till Skåne och Johanna som jag inte har träffat på över två år. Så spenderar helgen där!

Gårdagens kvällsmat. När man är för lat för att laga någon mat och frukost kan man ju äta mer än en gång om dagen 😅

Till top