mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Öm

Allmänt Permalink0

Gud vad jag är öm i kroppen idag! Fast det är ju gött också i och för sig. Nacken är värst efter att ha stått så mycket på huvudet på sistone. Man får uppleva träningsvärk i muskler man annars aldrig känt av!
Idag har jag jobbat delad dag så passade på att ta en sväng till gymmet mellan passen. Drog av ett ordentligt magpass, hoppas på riktigt att det kommer kännas imorgon!
Kvällen har spenderats med serier i sängen. Är så trött så orkar verkligen inte göra något annat.

Spaghetti och köttfärssås kan ju va bland det godaste som finns! Men eftersom jag inte direkt äter pasta så äter jag mängder med olika grönsaker till istället. Och sen tar jag en lite gaffel spaghetti bara för att liksom. Mums!

Till top