mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Överlevde!

Allmänt Permalink0

Jaha då har onsdagen kommit och gått. Lite smått stressig dag som kändes lite smått svår att få ihop imorse men som löste sig bra. Först då skola från 8-14.30, med ett hål mellan 9.30-11.20 som vanligt. Snodde också som vanligt kusinens lägenhet, de var inte hemma så hade den för mig själv. Sen två lektioner till. Var tvungen att sticka 20 minuter tidigt från sista för att hinna tanka, äta och byta om innan det var dags att jobba.
Slapp ju som sagt att låsa idag så kunde sticka från jobbet direkt när jag kört färdigt min runda. Hade träningskläderna på mig under arbetskläderna så kunde bara slänga av mig dom i farten sen på vägen till träningen.
Missade de första 45 minuterna men det gjorde inget för den 1,5 timmen jag hann träna räckte gott och väl idag. Helt slut i armarna efter! Sjukt rolig träning idag med hopp och lek först och sedan hinderbana.
Duschat, käkat och landat på soffan nu. Ska nog äta lite till för magen kurrar fortfarande.

Nya tröjan jag köpte igår 👌🏻

Till top