mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Gäsp

Allmänt Permalink0

Klockan är nästan ett och jag är inte ens trött. Men jag blir trött av tanken på att klockan ringer vid 6 imorgon!
Har haft en riktigt bra lördag, lugn och skön! Vet inte när jag hade en ledig lördag senast? Vart tävlingar varje helg eller vart iväg på annat!
Kommer knappt ihåg vad jag redan skrivit idag och orkar inte kolla så ursäkta om jag upprepar mig lite. Gör nog det ganska ofta?
Var ju som sagt med på hopp och lek idag för första gången. Och vilket roligt och coolt gäng! Jag har inte skrattat eller haft så här roligt på hur länge som helst. Man fick ett riktigt lyckorus. Tror jag fortfarande har det för jag är helt speedad. Det var sjukt kul att göra handvolter, klättra i rep, svinga sig i ringarna och snurra runt stängerna. Alltså SÅ HÄÄÄÄR ROLIGT. Var som ett liter barn på julafton och kan knappt vänta tills nästa gång. 👏🏻
Fick sticka därifrån lite tidigare vilket suger men hann bara hem o slänga i mig mat och byta om. Vidare in till Sölvesborg och titta på Bridget Jones Baby, tränade skrattmusklerna lite till. På ett ungefär genom hela filmen. Rekommenderar alla att titta på den!!
Kom hem, duschade och landade i sängen med paddan och kollade klart på min serie så nu måste jag hitta en ny att kolla på.. Några förslag?
Hade nog kunnat skriva hur länge som helst här om allt och ingenting för sån blir jsg på nätterna, typ övertrött eller nåt och får ryck och kan prata om de mest konstiga saker.
Men nu måste jag verkligen försöka sova!

Till top