mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Kallt

Allmänt Permalink0

Hösten kom med besked. Fy vad kallt det blev från ingenstans! Knappt ens slutat frysa på hela dagen idag..
Slutade lite tidigare i skolan idag så var hemma vid halv tre istället för att sluta då. Helt okej. Gjorde köttbullar på nötfärs, 1 ägg och kryddor och till det gjorde jag faktiskt stuvade makaroner. Så längesen jag åt det så kände att jag kunde unna mig det idag istället för potatis liksom. Pluggade lite och sen styrde vi till klubben vid fem och kom hem för 40minuter sen.
Lowa gick jätte bra idag. Kom 7a totalt och blev bästa ungdom i Large. Känns bra inför helgens tävling!
Ätit lite kvarg och rostat havrebröd samt druckit en stor kopp te i ett försök att få upp värmen igen. Men har jag väl börjat frysa fortsätter jag ofta frysa också. Blir knappt varm igen liksom..

Till top