mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

plugg lördag

Allmänt Permalink0
Godmorgon alla där ute. Om man nu fortfarande kan säga det vid halv tolv? Men det är ju lördag och löning för de flesta, så många har nog knappt vaknat ännu. Själv har jag varit vaken sedan 7 som vanligt.. Att man aldrig kan sova längre.. Låg iallafall och drog mig ganska länge innan jag steg upp. Har varit uppe sedan strax innan åtta och pluggat sedan 9. Haft en kort paus för att måla naglarna bara för att göra något annat liksom. Ska snart slänga på mig träningskläder och cykla till grannbyn för att köpa grönsaker, helt tomt på det i kylen.. Därefter ska någon slags lunch tillagas och ätas, vad vet jag inte riktigt men ska nog komma på något. Har naturell kvarg som måste användas upp så blir antagligen att slänga ihop proteinbröd med lite goda tillbehör till.
I eftermiddag är det hopp och lek träning med ett gäng. Första gången för mig så det ska bli sjukt kul. Känner bara en av de som ska dit, men är säker på att alla är trevliga iallafall så det ska nog gå bra. Med hopp och lek menas att vi bygger upp hinderbana i en gympasal och så tränar man på olika moment som förekommer på OCR lopp samt mycket kroppskontroll så som hanstående och sånt där. Ska som sagt bli sjukt kul. Och så kanske man kan få en extra motivations sporre också.
Därefter är det raka vägen hem, en snabb dusch och sedan vidare in till Sölvesborg för att titta på bio med mamma och lillebror, ska se Bridget Jones filmen!
 
 
Till top