mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Ska det stå något här?

Allmänt Permalink0

Hej! Hur är er tisdag så här långt? Jag har hunnit vara vaken sedan 7, att man aldrig kan sova när tillfälle ges.. Låg iallafall kvar och drog mig tills strax innan åtta. Åt frukost framför tvn och sedan styrde jag in till stan och Adelina. Har parkerat på hennes soffa hehe. Ska vara här ett tag till och sen blir det gymmet innan eftermiddags jobb. Och ikväll blir det en lång promenad med Lowa precis som de senaste två veckorna.

Igår stack jag in till gymmet strax innan nio.. Tog ett tag att göra det där matteprovet.. Körde iallafall ett kortare (45min) men effektivt benpass. Utfall framåt och åt sidan, squats i olika former och stepups med "kick", här hade jag 10kg vikt men annars viktlöst. Lite upphopp för spänst gjordes också.

Hur jag spenderade gårdagens frukost, sista minuten plugg inför grammatikprovet..

Till top