mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Snart helg

Allmänt Permalink0

Torsdagen har kommit och gått. En dag kvar sen är det helg!
Pluggade som sagt fram tills 12 idag. Tog då ut hundarna på en 4km pw och därefter åt jag lunch. Inte så mycket dock för jag orkade inte laga något så åt de 5 köttbullarna som var kvar från igår och lite sallad. Sen en dusch och vid 15 styrde jag in till stan för några timmars jobb. Vid 18 var jag sedan på gymmet, slängde i mig en banan på vägen dit. Var med på ett grupp pass, 55minuter cirkelfys, fett jobbigt men sjukt kul! Hade dock knappt någon energi efter halva tiden eftersom jag knappt ätit något. Så köpte en proteinbar och slängde i mig innan nästa pass drog igång. 55 minuter yoga och sen avslutade jag med att rulla lite på foamrollern. Landade hemma för lite mer än en timme sedan och har fått i mig lite mat. Nu kallar sängen!

Grekisk yorghut blandat med choklad kasein för att få lite extra protein. En banan, lite frusna hallon. Och så slängde jag ihop en chokladsås gjord på vatten, kakao och lite honung.

Till top