mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

22!

Allmänt Permalink0

Tisdag, dag 2 av vecka 2 år 2017! 

Ligger på soffan och ska bara kolla klart detta avsnittet av Jane the Virgin och sen ska jag städa mitt rum.. behövs verkligen hehe. Kanske jag bakar knäckebröd också 🤔. Tog en vilodag idag iallafall. 

Igår åkte jag till gymmet det första jag gjorde så var där strax innan 9 och hemma igen strax innan elva. Slängde ihop pannkakor till frukost/lunch innan jag hoppade in i duschen för att sedan köra till jobbet. Fyllde även år igår. Men fick mina presenter i söndags eftersom jag jobbar eftermiddag denna veckan och inte direkt träffar någon i familjen. Fick iallafall ett par nya hörlurar, så nu ska jag försöka komma igång igen med löpningen när jag har ett par lurar som inte trillar ur örat varje steg. 

Till top