mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Snart i mål

Allmänt Permalink0

Semestern närmar sig med stormsteg och halva veckan har gått! Ingen är gladare än jag. Min kropp behöver vila, allt har ju gått i 290km/h senaste månaderna så några veckor hyffsat oplanerade är exakt vad som behövs! 

Sitter iallafall och har rast nu. Ska snart gå ner och beta av sista timmen. Går hem 2 timmar tidigare idag så jag hinner få lite Sömn inatt. Imorgon är det nämligen jobb från 06.00-23.00 som gäller. 17h ska alltså spenderas på jobbet... men sen är det fredag och sovmorgon. Dock blir det semester först på lördag för min del. Jobbar nämligen övertid fredag natt. Så kommer börja som vanligt kl 14.00 och sen jobba hela natten till kl 6.00 på lördag morgon. 
Men sen väntar 4 veckors ledighet. Annars hade jag aldrig jobbat så.. ganska knapert just nu också så behöver verkligen pengarna.. obetald semester + mycket utgifter runt lägenheten.. Men ska nog kunna överleva det också. Får jag lite sol så nöjer jag mig med en strand och lite god mat.

Idag har jag iallafall hunnit med mycket innan jobbet. Steg upp 7.30, gick en liten runda med Mickey och sen drog jag till gymmet. 1,5h överkropp blev det. Sedan vidare till affären jätte snabbt innan mamma  kom in vid 10 tiden för att ta en promenad med alla hundarna på sternö. Var hemma igen stax efter 11. Då städade jag undan i köket, gjorde matlådor och allt sådant innan jag åt frukost/lunch.
Ändå effektiv dag! 

mamma och pappa har köpt en till hund. Dock hamnade hon inte på bild idag..

Till top