mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Torsdag

Allmänt Permalink0

Goddag! Hoppas alla har en bra torsdag såhär i slutet av Juli. 

Själv startade jag dagen med en promenad i solen med Mickey. Sen frulle och betala räkningar innan gymmet kallade. 45min cardio och sen mage på det. Precis käkat lunch och ska låta det smälta lite innan jag tar tag i städning av lägenheten. Vad som hände ikväll det vet jag inte. Kör till Nybro först imorgon på FM då våra klasser är först vid 14 tiden. Mamma och pappa kör dock dit med husvagnen idag. Så jag kör egen bil upp. Lördag drar jag vidare upp till Oskarshamn då jag inte tävlar. Spenderar dagen med Linn. Sen tävling igen på söndagen och sedan hem. 
Tycker tiden går lite för fort nu faktiskt. Känns som semestern kommer vara över bara man blinkar.. så tiden, var snäll att sakta ner nu!

Kvällspromenad längs havet i solnedgången igår 😍

Till top